6. Діловодство.

 Тема 1. Оформлення реквізитів документів організаційно розпорядчих документів

 Завдання 1.  Ознайомитися з ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів». Визначити реквізити для запропонованих зразків документів.

Завдання 2. Ознайомитися з Постановою КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»,  ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» та дати відповіді на питання:


1. Діловодство охоплює:

1) питання підвищення ефективності праці;

2) питання документування та організації роботи з документами;

3) питання чіткого порядку роботи з держстандартами;

4) питання організації праці робітників.

2. Документування – це:

1) діловодні операції;

2) процес створення документів;

3) документаційне забезпечення управління;

4) спосіб укладання документів.


3. Під час роботи з документами необхідно керуватися:

1) нормативними актами;

2) законами;

3) держстандартами, законами, інструкціями;

4) актами Президента України.


4. Інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі – це:

1)   документ;

2)   текст;

3)   реквізит;

4)   протокол.



5. Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади встановлює:

1)      види формулярів;

2)      вимоги  щодо документування управлінської інформації та організації роботи з документами, створеними у паперовій формі;

3)       кількість реквізитів;

4)      розміри бланків.


6.  За організацію діловодства в установах відповідальність несуть:

1)      керівники;

2)      секретар;

3)      діловодна служба;

4)      бухгалтер.


7. За підготовлений проект документа відповідальним є :

1)      діловодна служба;

2)      його автор;

3)      секретар;

4)      бухгалтер.



8. Організація діловодства в установі покладається на:

1)       службу діловодства;

2)      бухгалтера;

3)      керівника;

4)      відділ кадрів.


9. Документування управлінської інформації полягає у:

1)      проставленні дати;

2)      визначення виконавця;

3) створенні документів, в яких фіксується з дотриманням установлених правил інформація про управлінські дії;

4)      реєстації у журналі вихідної документації.


10. Під час підготовки організаційно-розпорядчих документів у паперовій формі працівники установ оформляють їх з урахуванням вимог


1)   ДСТУ 4163-2003;

2)   типової інструкції;

3)   номенклатури справ;

4)   наказу керівника. 


11. Право на створення, підписання, погодження, затвердження документів визначається

1)   посадовою інструкцією;

2)   актами законодавства та інструкцією з діловодства установи.

3)   рішенням керівника;

4)   на зборах колективу.



12. Реквізит – це:

1) правило оформлення документа;

2) елемент офіційного документа;

3) вид документа;

4) частина документа.


13. Формуляр – це:

1) заповнення даних документа;

2) елемент документа;

3) сукупність у встановленому порядку реквізитів;

4) сукупність обов’язкових даних у документах.


14. Для кожного виду документів встановлено такі види розміщення:

1) змінний, загальний;

2) зручний, кутовий;

3) кутовий, поздовжній;

4) загальний, кутовий.


15.  Постійний реквізит – це:

1) реквізит, нанесений під час виготовлення бланка;

2) реквізит записаний на бланку;

3) реквізит розміщений на бланку;

4) реквізит розташований на бланку.



16. Бланк – це:

1) аркуш паперу з відтвореними на ньому стандартами;

2) аркуш паперу з відтвореними на ньому реквізитами, що містять постійну інформацію;

3) аркуш паперу з відтвореними на ньому штампами;

4) аркуш паперу з відтвореними на ньому грифом.


17. Документ повинен містити обов’язкові для його певного виду реквізити, що розміщуються в установленому порядку, а саме:

1)      поштова адреса, назва установи, адресат, текст, підпис;

2) реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, відповідальний, підпис;

3)      найменування установи, назву виду документа (крім листів), дату, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту, текст, підпис.

4)      назва установи, заголовок до тексту, текст, відмітка про контроль.



18. Під час підготовки та оформлення документів можуть застосовуватися не тільки обов’язкові, а також інші реквізити, якщо це:

1)       наказ керівника;

2)  відповідає призначенню документа або способу його опрацювання;

3)      ініціатива секретаря;

4)      визначено посадовою інструкцією.


19. З метою підвищення ефективності та оперативності організації роботи з документами однакові за змістом документи можуть бути:

1)   рукописні;

2)   індивідуальними;

3)   уніфікованими;

4)   на бланку.


20. Окремі внутрішні документи (заяви, пояснювальні та доповідні записки тощо), авторами яких є посадові та інші фізичні особи, дозволяється оформлювати


1)   електронним способом;

2)   рукописним способом;

3)   друкованим способом;

4)   усно.


21 Для виготовлення бланків використовуються аркуші паперу формату


1)       А3 та А5;

2)      А3 та А1.

3)      А4 та А5;

4)       А4 та А3;


22. Бланки документів повинні мати такі поля (міліметрів):

1)      20 - ліве; ,20 - праве; 20 - верхнє та нижнє;

2)      30 - ліве; ,10 - праве; 20 - верхнє та нижнє;

3)      20 - ліве; ,10 - праве; 20 - верхнє та нижнє;

4)      30 - ліве; ,20 - праве; 20 - верхнє та нижнє.


23. Найменування установи - автора документа повинне відповідати:

1)      найменуванню, зазначеному в положенні (статуті) про неї;

2)      найменуванню, зазначеному на вивісці;

3)      найменуванню, зазначеному на бланку;

4)      всі відповіді правильні.




24. На бланках установи, яка має подвійне або потрійне підпорядкування  зазначається:

1)      назва підприємства не зазначається;

2)      найменування усіх установ вищого рівня;

3)      найменування тільки власної назви;

4)      назва підприємства у скороченому вигляді


25. Найменування філії, територіального відділення, структурного підрозділу установи зазначається у разі, коли вони є:

1)  авторами документа, і розміщується вижче найменування установи;

2)  авторами документа, і розміщується нижче найменування установи;

3)      власниками підприємства;

4)      виконавцями документа.


26. Довідкові дані про установу містять:

1)      текст, підпис;

2)      назву підприємства, дату реєстрації, індекс документа;

3)  поштову адресу, номери телефонів, телефаксів, адресу електронної пошти, адресу офіційного веб-сайту тощо.;

4)      відмітку про додатки.


27. Довідкові дані розміщуються

1)      вижче найменування установи або структурного підрозділу;

2)      нижче найменування установи або структурного підрозділу;

3)      під заголовком;

4)      після підпису.


28. Реквізити поштової адреси зазначаються в такій послідовності:

1) назва вулиці, номер будинку, назва населеного пункту, району, області, поштовий індекс;

2)  назва населеного пункту, району, області, назва вулиці, номер будинку, поштовий індекс;

3)  номер будинку, поштовий індекс, назва області, населеного пункту, району, назва вулиці;

4)   номер будинку, назва області, поштовий індекс, назва населеного пункту, району, назва вулиці.


29. Датою документа є дата:

1)      його погодження;

2)      його візування;

3)      його реєстрації;

4)      його підпису.


30. Індексація документів полягає у присвоєнні їм:

1)      умовних позначень - індексів, які надаються документам під час їх реєстрації;

2)      буквенних символів;

3)      дати реєстрації;

4)      наказу.


31.  Посилання у тексті документа на документ, на який дається відповідь або на виконання якого підготовлено цей документ, наводиться у такій послідовності:

1) назва виду документа, найменування установи - автора документа, дата та реєстраційний індекс, короткий зміст документа.

2)      короткий зміст документа, назва виду документа, найменування установи - автора документа, дата та реєстраційний індекс;

3)  назва виду документа, дата та реєстраційний індекс;

4)  найменування установи, дата та реєстраційний індекс; короткий зміст документа, назва виду документа;


32. Відомості про місце складення або видання зазначаються:

1)        у довідках, інструкціях;

2)        на всіх документах, крім листів;

3)        у наказах, протоколах;

4)        у листах.


33. Документи адресуються:

1)        установі, її структурним підрозділам або конкретній посадовій особі;

2)        головному бухгалтеру;

3)        директору установи;

4)        секретарю.



34. Документ може бути затверджений:

1)      директором установи;

2)      головним бухгалтером;

3)   розпорядчим документом установи або  посадовою особою (посадовими особами), до повноважень якої (яких) належать питання, зазначені у такому документі;

4)      службою діловодства.


35. Нормативно-правові акти (положення, інструкції, правила, порядки тощо) затверджуються:

1)       головним бухгалтером;

2)      розпорядчим документом установи, що видала відповідний акт;

3)      відділом кадрів;

4)      службою діловодства.


36. Гриф затвердження розміщується:

1)      у правому верхньому кутку першої сторінки документа;

2)      у лівому верхньому кутку першої сторінки документа;

3)      у правому нижньому кутку першої сторінки документа;

4)      у лівому нижньому кутку першої сторінки документа;


37. Резолюція є основною формою реалізації управлінських доручень у письмовій формі, що передбачає:

1)   термін виконання;

2)   запис у журналі вхідної документації;

3)   постановку конкретного завдання, визначення його предмета, мети, строку та відповідальної за виконання особи, що викладена у вигляді напису на документі;

4)   завдання для секретаря.


38. Резолюція має такі обов’язкові складові:

1)      прізвище, власне ім’я виконавця (виконавців) у давальному відмінку, зміст доручення, строк виконання, особистий підпис керівника, дата;

2)      прізвище секретаря, дату реєстрації, відмітку про контроль;

3)      термін виконання, підпис, дату;

4)      виконавець,  особистий підпис керівника, дата


39. Якщо доручення надано кільком посадовим особам, головним виконавцем документа є:

1)      особа, яку обере секретар;

2) зазначена першою особа, якій надається право скликати інших виконавців.

3)      всі зазначені особи;

4)      остання особа у списку.


40. Резолюція проставляється безпосередньо на документі:

1)   у правому нижньому кутку першої сторінки документа;

2)   на лівому полі;

3)   нижче реквізиту “Адресат” паралельно до основного тексту;

4)   у лівому нижньому кутку першої сторінки документа.


41. Якщо місця для резолюції недостатньо, її можна проставляти на:

1)      на полі документа, призначеному для підшивання;

2)      вільному від тексту місці у верхній частині першої сторінки документа з лицьового боку, але не на полі документа, призначеному для підшивання;

3)      зворотній стороні документа;

4)      всі відпові правильні.


42. Заголовок до тексту документа повинен містити:

1)       прізвище директора установи;

2)      стислий виклад суті документа;

3)      прізвище виконавця;

4)      дату реєстрації.

43. Крапка в кінці заголовка:

1)      не ставиться;

2)      ставиться.


44. Заголовок (короткий зміст) відповідає на питання:

1)   “від  кого?”;

2)   “про що?”, “кого?”, “чого?”.

3)   “для кого?”, “чого?”;

4)   “кому?”.


45. Відмітка про контроль означає, що:

1)   документ потрібно зареєструвати у журнал вхідної документації;

2)   документ необхідно передати виконавцю;

3)   документ взято на контроль для забезпечення його виконання в установлений строк;

4)   документ може бути підшитий у справу.


46. Відмітка про контроль робиться шляхом проставлення

1)      резолюції;

2)      літери “К” чи слова “Контроль”;

3)      хрестика на лівому полі;

4)      дати реєстрації.


47. Текст документа містить:

1)      інформацію, для фіксування якої його створено;

2)       телефон керівника;

3)      резолюцію;

4)      відмітку про контроль.


48. Під час складання документів вживається:

1)   художній стиль;

2)   модний стиль;

3)   діловий стиль;

4)   науковий стиль.



49. Текст документа оформляється у вигляді:

1)      малюнків та графіків;

2)      суцільного зв’язного тексту, анкети чи таблиці або шляхом поєднання цих форм;

3)      букв та цифр;

4)      всі відповіді правильні.


50. Текст, як правило, складається з

1)      речень, які викладено у логічній послідовності;

2)      абзаців;

3)      вступної, мотивувальної та заключної частин;

4)      призначень відповідальної особи.


51. Тексти складних і великих за обсягом документів (положення, правила, інструкції, огляди, звіти тощо):

1)       друкуються суцільним текстом;

2)      друкуються різним шрифтом;

3)      готують відповідальні особи;

4)      поділяються на розділи, підрозділи, пункти, підпункти.


52. Додатки до документів, крім додатків до супровідних листів, складаються з метою:

1)      доповнення, пояснення окремих питань або документа в цілому;

2)      за бажанням служби діловодства;

3)      полегшити читання текстів;

4)      узагальнення інформармації.


53. У разі коли додатки надсилаються із супровідним листом, відмітка про наявність додатків розміщується:


1)   після відмітки про контроль;

2)   після тексту листа перед підписом;

3)   у тексі;

4)   на зворотній стороні документа.


54. Підпис складається з:

1)      власного імені, по батькові і прізвища; особистого підпису, найменування посади особи;

2)      власного імені і прізвища; найменування посади особи,  особистого підпису,

3)      найменування посади особи,  особистого підпису, власного імені і прізвища;

4)      особистого підпису, власного прізвища.


55. Факсимільне відтворення підпису посадової особи на документах:

1) не допускається;

2) допускається;

3) є обов’язковим;

4) всі відповіді правильні.


56. Внутрішнє погодження документа оформлюється шляхом проставляння:

1) візи;

2) грифа погодження;

3) грифа затвердження;

4) підпису керівника.



57. Віза включає:

1)  особистий підпис, власне ім’я і прізвище особи, яка візує документ, дату візування із зазначенням у разі потреби найменування посади цієї особи.

2)  прізвище особи, яка візує документ, найменування посади цієї особи, резолюцію.

3) прізвище особи, яка підписує документ, дату візування із зазначенням у разі потреби найменування посади цієї особи;

4) дату та підпис відповідальної особи.

58. Віза проставляється на:

1) лицьовому боці аркуша проекту;

2) на зворотному боці останнього аркуша проекту документа, в разі, коли місця на лицьовому боці останнього аркуша недостатньо;

3) правильні відповіді 1,2

4) вільномі місці.


59. Розміщують візи:

1) вище від підпису керівника в лівому нижньому куті документа;

2) нижче від підпису керівника в лівому нижньому куті документа;

3) збоку від підпису керівника в лівому нижньому куті документа;

4) зліва від підпису керівника в лівому нижньому куті документа.

60. Зовнішнє погодження проектів документів, створених у паперовій формі, оформляється шляхом проставлення на них:

1) грифа погодження;

2) грифа затвердження;

3) резолюції;

4) особистого підпику керівника.


61. Гриф погодження ставиться:

1) нижче підпису на останній сторінці проекту документа;

2) вище підпису на останній сторінці проекту документа;

3) збоку від підпису керівника в лівому нижньому куті документа;

4) зліва від підпису керівника в лівому нижньому куті документа.


62. Відбиток печатки ставиться таким чином, щоб він охоплював:

 1) останні кілька літер найменування посади особи, яка підписала документ, але не підпис посадової особи;

 2) на окремо виділеному для цього місці з відміткою “МП”;

3) правильна відповідь 1,2;

4) резолюцію.

63. Порядок  використання, місце зберігання гербової печатки і посадова особа, відповідальна за її зберігання, а також перелік осіб, підписи яких скріплюються гербовою печаткою визначається:

1) наказом (розпорядженням) керівника установи;

2) протоколом зборів трудового колективу;

3) довідкою;

4) посадовою інструкцією секретаря.


64. Відмітка “Копія” проставляється:

1) у нижньому правому кутку першої сторінки паперового документа;

2) у верхньому правому кутку першої сторінки паперового документа;

3) у нижньому лівому кутку першої сторінки паперового документа;

4) у верхньому лівому кутку першої сторінки паперового документа.

65. Напис про засвідчення паперової копії документа у паперовій формі складається із слів:

1) “Згідно з оригіналом”, найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, дати засвідчення копії;

2) “ З оригіналом згідно ”, найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, дати засвідчення копії;

3) “ Копія вірна ”;

4)  особистого підпису особи, яка засвідчує копію, власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.

66. Копія документа повинна відповідати:

1) оригіналу;

2) статуту;

3) особистому підпису особи, яка засвідчує копію;

4) всі відповіді правильні.


67.  Власне ім’я та прізвище працівника, який створив документ, і номер його службового телефону зазначаються:

1) в нижньому лівому кутку першої сторінки паперового документа;

2) у верхньому лівому кутку останньої сторінки паперового документа;

3) у верхньому правому кутку першої сторінки паперового документа;

4) в нижньому лівому кутку останньої сторінки паперового документа.

68.  Запис від руки або за допомогою штампа, автоматичного нумератора чи штрих-коду на лицьовому полі у правому кутку нижнього поля першого аркуша оригіналу документа- це:

1) відмітка про надходження;

2) відмітка про контроль;

3) гриф погодження;

4) віза.

69.  Запис про державну реєстрацію робиться щодо:

1) нормативно-правових актів установ, включених до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів;

2) листів;

3) заяв;

4) всі відповіді правильні.

 

 


Тема 2. Оформлення організаційних документів

 

Організаційні документи - це документи, що закріплюють конкретні функції, права та обов'язки органів управління на тривалий час. Організаційні документи слугують для організування, упорядкування та погодження будь-якої діяльності. Вони дозволяють створити узгоджену програму дій, об'єднати людей, підрозділи, установи для досягнення спільної мети, надаючи при цьому їх діяльності планомірний та узгоджений характер.

Завдання 1. Скласти положення про бухгалтерію.

 ПОЛОЖЕННЯ - правовий акт, що визначає основні правила організації та діяльності державних органів, структурних підрозділів органу, а також установ, організацій і підприємств (філій), які їм підпорядковуються.

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

____________________

ПОЛОЖЕННЯ  ПРО бухгалтерію

І. Загальні положення.

ІІ. Мета і завдання діяльності бухгалтерії

ІІІ. Функції бухгалтерії

ІV. Права і обов’язки.

V. Відповідальність.

VІ. Взаємовідносини.

 

Завдання 2. Скласти посадову інструкцію 


 

Інструкція - це зведення правил, детальні настанови, приписи керівного органу чи особи службовим особам або органам, обов'язкові для виконання.

Посадова інструкція - це організаційно-правовий документ, у якому визначено основні завдання, обов'язки, права і відповідальність працівника при виконанні ним роботи на певній посаді. Це документ, що визначає організаційно-правове становище працівника у структурному підрозділі і забезпечує умови його ефективної праці.

 А)  Бухгалтер - одна з найвідповідальніших професій. Адже саме в руках цих спеціалістів знаходиться документація з фінансової частини кожного бізнесу.

 


ЗАТВЕРДЖУЮ


_________________


Посадова інструкція

Бухгалтера

1.  Загальні положення.

II. Завдання та обов'язки

III. Права

IV. Відповідальність

         V. Взаємовідносини (зв'язки) за посадою

 
УЗГОДЖЕНО:

Керівник  структурного підрозділу:    (підпис)        (ПІБ)                         "____"______________ ____р.

 

Начальник юридичного відділу:          (підпис)      (ПІБ)                         "____"______________ ____р.

 

З інструкцією ознайомлений:                (підпис)      (ПІБ)                          "____"______________ ____р.

Б) На основі наданої інформації скласти посадову інструкцію кредитного експерта та касира банку.

Кредитний експерт – це консультант, який просуває кредитні послуги банку і працює в різних магазинах роздрібних мереж. Він повинен уміти максимально розгорнуто проінформувати потенційного клієнта про наявні кредитні програми і запропонувати той варіант, що задовольнить потреби клієнта. МІСЦЕ РОБОТИ ФАХІВЦЯ – торговельна точка (магазин), регіональне відділення, головний офіс.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ: активне залучення і консультування клієнтів у торговельних точках магазинів; формування кредитного договору; інформування клієнтів щодо всіх питань, пов’язаних з оформленням і оплатою кредиту.

НЕОБХІДНІ ОСВІТА, ЗНАННЯ І НАВИЧКИ: вища освіта; досвід роботи не обов’язковий; високі комунікаційні здібності; здатність швидко навчатися; стресостійкість; націленість на результат; перевагою буде наявність навичок активних продажів і залучення клієнтів.

 

Професія касира передбачає здійснення таких операцій, як обмін валют, прийом платежів, грошові перекази, погашення кредитів. На касира лягає велика відповідальність за зберігання грошей і цінностей, за оформлення документів, за збитки в разі недбалого ставлення до своїх обов’язків. Касир постійно спілкується з клієнтами, тому він має бути ввічливим і терплячим. Також він мусить мати схильність до роботи з цифрами, бути уважним і точним. Касир несе відповідальність за збереження «комерційної таємниці», тому не має права залишати фінансові документи без нагляду або виносити їх за межі службових приміщень.

МІСЦЕ РОБОТИ ФАХІВЦЯ – відділення банку.

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ: касове обслуговування клієнтів відділень; здійснення перевірки правильності оформлення касових документів; здійснення операцій міжнародних грошових переказів; здійснення валютно-обмінних операцій з іноземною валютою; забезпечення якісної обробки, формування та пакування купюр, монет і валютних цінностей.

НЕОБХІДНІ ОСВІТА, ЗНАННЯ І НАВИЧКИ: вища або середня спеціальна освіта; досвід роботи не обов’язковий; знання нормативно-правових актів, що регулюють емісійно-касову роботу в банках; навички у визначенні платоспроможності й автентичності національної та іноземної валюти; знання інструкцій про касові операції в банках України та всіх процедур щодо розрахунково-касового обслуговування; добрі навички володіння ПК.



Завдання 3. Ознайомитися з Правилами внутрішнього розпорядку підприємства. Зазначити, з яких розділів вони складаються.

 

Правила - це службові документи організаційного характеру, в яких викладаються настанови або вимоги, що регламентують визначений порядок яких-небудь дій, поведінки юридичних чи фізичних осіб, тощо.

 

Завдання 4. Ознайомитися з Статутом підприємства. Зазначити, з яких розділів складається.

Статути - це юридичні акти, якими оформляється утворення установ, організацій чи товариств, визначаються їх структура, функції, взаємовідносини з іншими організаціями чи громадянами і правове становище у визначеній сфері державного управління або господарської діяльності.

 

 



Тема 3. Оформлення розпорядчих документів

 

Розпорядчі документи створюють з метою фіксування рішень з адміністративних і організаційних питань діяльності установи. Ці документи регулюють і координують її діяльність, забезпечують реалізацію поставлених перед нею завдань. Незалежно від організаційно-правової форми, характеру та змісту діяльності установи, її компетенції, структури й інших чинників керівництво будь-якої установи наділяється правом здійснювати виконавчо-розпорядчу діяльність і, відповідно, видавати розпорядчі документи.

 

Наказ - це основний розпорядчий документ, який видає керівник підприємства, організації чи установи (далі - установи) на правах єдиноначальності і в межах своєї компетенції. 

Завдання 1. Ознайомитися із особливістю складання наказів основної діяльності. Дати відповідь на питання.

З яких питань видаються накази щодо основної діяльності?

Як оформити наказ щодо основної діяльності?

Як затвердити або ознайомити з наказом зацікавлених осіб?

Як реєструються накази щодо основної діяльності?

Скільки часу зберігаються накази щодо основної діяльності?

Які можливі помилки в наказах?

Чи можна скасувати або виправити наказ щодо основної діяльності?


Завдання 2. Скласти наказ про проведення тренінгу для працівників банку

 

На сьогоднішній день, коли в населення найнищій рівень довіри до банків, продажі банківських продуктів та послуг як ніколи залежить від професійності і особистого авторитету кожного працівника банківської установи. Люди купляють у людей, люди спілкуються з людьми, тому для збільшення продажів, та хоча б утримання їх на до кризовому рівні, потрібно не тільки досконало знати і робити свою роботу, а володіти спеціальними знаннями, навичками спілкування, а головне – техніками продажів та інструментами переконання.

Цільова аудиторія тренінгу «Техніки продажів банківських продуктів»: співробітники комерційних банків, які безпосередньо займаються продажами банківських продуктів і послуг клієнтам (фізичним та юридичним особам), - внутрішні тренери з продажу, - начальники і співробітники відділів продажів Головного офісу.

Цілі и результати: працівники зрозуміють важливість особливого відношення та побудови довгострокових відносин з клієнтами; засвоять норми та принципи сучасного ділового спілкування; - підсилять свої вміння на всіх етапах продажу банківських продуктів; - оволодіють техніками виходу на ОПР, подолання секретарського «бар’єру» та результативного ведення переговорів по телефону (вхідні та «холодні» дзвінки); - підвищать свою стресоопірність у складних комунікативних ситуаціях: завжди гідно та професійно «тримати удар».

Основні теми тренінгу «Техніки продажів банківських продуктів»: Як керувати враженнями і створювати авторитет собі та установі серед можливих потенційних клієнтів? Як використовувати механізми «вірусної» реклами і залучати клієнтів в офіси банку в несподіваних місцях? Як розказати про свій банк так, щоб люди повірили в його надійність і захотіли довірити свої заощадження? Як говорити про конкурентів: ми їх не сваримо, та всі розуміють – ми кращі! Як правильно здійснювати холодні дзвінки клієнтам для просування банківських продуктів? Як пройти навіть самого «складного» секретаря? Як уникнути скутості і невпевненості при публічному виступі? Як провести яскраву і дієву презентацію банківських продуктів і послуг? Як правильно працювати з проблемними клієнтами в банку? Як правильно використовувати рекомендації клієнтів у банку?

 

_________________________________________________

назва установи

 

Наказ

_______                                                                                       № ______

 

Про проведення тренінгу для працівників 

«Техніки продажів банківських продуктів»

 ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Завдання 3. Зайти на сайт Волинської ОДА. Обрати будь-яке розпорядження, зобразити його схематично.

 

Розпорядження - правовий акт управління, виданий посадовою особою чи державним органом владного характеру у межах наданої компетенції для вирішення оперативних питань. Має обов'язкову силу для громадян, організацій, підприємств чи установ (далі - установ), або співробітників, яким вона адресована.

 


Тема 4. Оформлення довідково-інформаційних документів

 

 

Завдання 1. Скласти протокол зборів групи ОФ-21/2

 




Протокол зборів групи _______

 

м.__                              ______________


Присутні_______

Відсутні _______

Запрошені _______

Порядок денний:

 

1.      ________________________________________________________

 

2.      ________________________________________________________

 

 

1.      СЛУХАЛИ: ________________________

       ВИСТУПИЛИ: _________________________________

       УХВАЛИЛИ: ___________________________


Голосували:     «за»____       «проти»____    «утримались» _______

 

2.  СЛУХАЛИ: ___________________________________________

       ВИСТУПИЛИ: ___________________________________________

       УХВАЛИЛИ: ___________________________________________


Голосували:  «за»______   «проти»________     «утримались» _______

 

Голова зборів                        ___________                         ____________

Секретар                           ___________                         ____________

 

Завдання 2. Ви ______ інформуєте керівника підприємства про те, що Ваш підлеглий ___________(вчинив крадіжку майна, прийшов у нетверезому стані, нагрубив клієнту тощо). Необхідно скласти наступні документи:

 

Директору ________________


                                Доповідна записка

_______________________________________________________________

Дата ________                                                                  підпис _____________

 

  

Директору 

________________________

 

Пояснювальна записка

_______________________________________________________________

 Дата ________                                                                  підпис _____________

 

 

_______________________________

назва підприємства

 

АКТ

м._________                                                                 дата____________

 

Ми, комісія  у складі

_______________________________________________________________

 

Склали даний акт про те, що ___________________________


Комісія:

________________________                 ____________________         

 

Завдання 3. Ознайомитися з правилами написання оголошення. Скласти оголошення про проведення тренінгу для працівників «Техніки продажів банківських продуктів»

 Завдання 4. Скласти звіт про проведене дослідження.

 

Вам необхідно:

1. Скласти анкету (на 5 запитань із 4 відповідями).

2. Провести опитування студентів на задану тему (до 20 респондентів).

3.   Оформити дослідження у вигляді діаграми, з використанням табличного процесора Ехle.

4.      Виступити перед групою з результатами дослідження.

 

Тема дослідження:___________________________________


Анкета

 Питання 1. _____________________________________

А) ________________________________

Б) _______________________________________

В) __________

Г) ______________

 

Питання 2. ____________________________________

А) ______________

Б) _____________

В) ________________

Г) ________________

 

Питання 3. _______________________________________

А) ___________

Б) _______________

В) ________________

Г) _________________

 

Питання 4. __________________

А) _______

Б) __________

В) _________

Г) ___________

 

Питання 5. __________________________________

А) __________________

Б) _____________________

В) _______________________

Г) ________________________

 

 Завдання 5. Скласти довідку про ваше навчання у Луцькому кооперативному коледжі ЛТЕУ.


Завдання 6. Ознайомитися з особливістю складання ділових листів.

Скласти наступні види: Cупровідний лист до документів; Лист-підтвердження; Гарантійний лист; Інформаційний лист; Лист-відмова; Лист-запрошення; Лист-звернення з проханням; Лист-відповідь; Лист-вимога; Лист-прохання; Лист-вітання; Лист-запит; Лист-пропозиція; Лист-подяка; Лист-вибачення; Лист-нагадування; Лист-повідомлення.

 

 

Тема 6. Організація роботи з кадровими документами

Завдання 1. Ознайомитися з вимогами до складання резюме.          1. Скласти резюме. 

2. Зняти відеорезюме.



Завдання 2 . Скласти:

-     заяву про прийняття Вас на посаду фінансового аналітика (страхового агента).

-    заяву про звільнення Вас з касира банку.

-   заяву про надання відпустки.


Завдання 3 .
Скласти:

-          наказ про призначення Вас на посаду фінансиста банку.

-          наказ про звільнення Вас з посади касира банку.

-          наказ про надання відпустки.

-          наказ про оголошення Вам догани за систематичні запізнення на роботу.


Завдання 4 . Скласти автобіографію.

Завдання 5 . Скласти характеристику (одну позитивну, другу негативну)


Завдання 6.
Скласти трудовий договір. Вас прийнято на посаду бухгалтера банку.

                   




                     Трудовий договір

___________________________

м. Луцьк

 ______

ПАТ «ПРИВАТБАНК» в особі директора Находа Миколи Івановича, що діє на підставі Статуту (далі — Роботодавець), з однієї сторони, і громадянин ___________________________________________________ (далі — Працівник), з іншої сторони, далі разом — Сторони, уклали цей договір (далі — Договір), про таке.

1. Предмет трудового договору

1.1. Працівник приймається на посаду адміністратора готоговельного залу.

1.2. Робота за цим Договором є для працівника ___________________________________________ роботи.

1.3. Працівнику встановлюється випробування строком ______________________ місяці з метою перевірки відповідності роботі, що доручається. До строку випробування не зараховуються дні, коли Працівник фактично не працював, незалежно від причини.

1.4. Дата початку роботи — _____________________________ року.

                                 2. Строк дії трудового договору

Цей Договір є ________________________.

3. Права та обов’язки Сторін

3.1. Працівник приймає на себе такі зобов’язання:

3.2. Працівник має право:

3.3. Роботодавець приймає на себе такі зобов’язання:

3.4. Роботодавець має право:

4. Робочий час та час відпочинку

4.1. Норма тривалості робочого часу працівника становить _____________ годин на тиждень. Інша тривалість робочого часу у подальшому може встановлюватись за угодою між Працівником і Роботодавцем, а у випадках, встановлених законодавством, — на вимогу Працівника.

5. Оплата праці

5.1. За виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, Працівнику встановлюється посадовий оклад у розмірі __________________________________________  грн на місяць.

6. Захист персональних даних

6.1. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (далі — Закон № 2297) Роботодавець обробляє персональні дані Працівника на підставі пункту 5 статті 11 Закону № 2297, а саме у зв’язку з необхідністю виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом, з метою забезпечення реалізації трудових, соціально-трудових відносин, відносин у сфері управління персоналом, військового обліку (відповідно до Кодексу законів про працю України, Законів України «Про охорону праці», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про військовий обов’язок та військову службу»), відносин у сфері бухгалтерського і податкового обліку (відповідно до Податкового кодексу України, Законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», «Про оплату праці»).

6.2. Перелік персональних даних, що обробляються з визначеною у пункті 6.1 метою, порядок їх обробки та захисту визначаються Положенням про порядок обробки персональних даних працівників і контрагентів ПАТ «ПРИВАТБАНК»

6.3. Працівник повідомлений, про:

6.3.1. Те, що під обробкою його персональних даних відповідно до Закону № 2297 розуміється будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

6.3.2. Володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, права Працівника як суб’єкта персональних даних, визначені статтею 8 Закону № 2297, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані (відповідно до ст. 12 Закону № 2297).

6.4. ПАТ «ПРИВАТБАНК» прийняло на себе зобов’язання щодо захисту персональних даних Працівника та  вживає технічних і організаційних заходів щодо захисту таких персональних даних.

6.5. Обробка персональних даних Працівника провадитиметься виключно посадовими особами, які надали письмові зобов’язання про нерозголошення персональних даних інших осіб, що стали відомі у зв’язку з виконанням посадових обов’язків.

6.6. Згідно зі статтею 14 Закону № 2297 передання персональних даних Працівника без повідомлення його про це здійснюється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

6.7. В інших, ніж зазначені у пункті 6.6 випадках, доступ до персональних даних Працівника надається третім особам лише за його письмової згоди за кожним запитом окремо.

7. Відповідальність Сторін і порядок вирішення спорів

7.1. У випадку неналежного виконання або невиконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть дисциплінарну, матеріальну, адміністративну, кримінальну відповідальність відповідно до законодавства України.

7.2. Працівник несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну Роботодавцю, у порядку та розмірах, визначених законодавством.

7.3. У випадку завдання шкоди здоров’ю працівника з вини Роботодавця, відшкодування провадиться у порядку, встановленому законодавством.

7.4. Спори між Сторонами вирішують в порядку, встановленому законодавством України.

8. Зміна умов та припинення Договору

8.1. Зміни та доповнення до цього Договору вносяться лише за угодою сторін і в порядку, визначеному Кодексом законів про працю України. Зміни та доповнення до Договору оформлюють письмово шляхом підписання сторонами додатків до Договору або додаткових угод.

8.2. Цей Договір може бути припинено за ініціативою будь-якої із Сторін у порядку та на підставах, визначених Кодексом законів про працю України.

8.3. Якщо протягом строку випробування буде встановлено невідповідність Працівника роботі, на яку його прийнято, Роботодавець протягом цього строку вправі розірвати трудовий договір з Працівником.

9. Заключні положення

Цей Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.

10. Реквізити Сторін

Роботодавець
ПАТ «ПРИВАТБАНК»

вул. Південна, 8, с.Зміїнець

Луцький р-н,, 03193

Код ЄДРПОУ 123321122

 Від РОБОТОДАВЦЯ

 

  Наход    М. І. Наход

«______»_______________

ПРАЦІВНИК
______________________________________________________,
який мешкає за адресою:
______________________________________________________ 
паспорт серія ___________________________ виданий,
_______________________________________________________
_________________________________ р.

 

ПРАЦІВНИК _____________________

«______»___________

 

 

 

  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Вступ